personal branding

Personal Branding – Co to jest?

Aby zdefiniować pojęcie Personal Branding warto zacząć, od wypowiedzi Jeffa Bezosa, który mówił, że osobista marka dotyczy wszystkiego tego, co ludzie o nas powiedzą, kiedy wyjdziemy z pokoju. Precyzując w personal brandingu jest ważne tak na prawdę wszystko: zachowanie, umiejętność reprezentowania drogi zawodowej, komunikacja, wiedza i umiejętności. Świetnym narzędziem do budowy marki jest serwis LinkedIn.

Jak LinkedIn wspiera rozwój Personal Brandingu?

Biznesowy portal LinkedIn umożliwia nam rozwój na wielu płaszczyznach. Za pomocą tego serwisu możemy osiągnąć cele rekrutacyjne, możemy poznać rekrutera i lepiej przygotować się do rozmowy. Niemniej jednak, aby zostać zauważonym trzeba być zaangażowanym w prawidłowe prezentowanie swojej persony. Personal Branding to wszystko co możemy dać swojemu odbiorcy za pośrednictwem m. in. LinkedIn.

personal branding

Dodatkowe informacje

Personal Branding dotyczy każdego z nas, gdzie pojawimy się, aby budować swój wizerunek. Warto robić to świadomie i przygotować plan i wyznaczyć swoje cele. Korzystając z LinkedIna będziemy się znajdować w jednej z trzech grup:
– Grupa ekspertów – Użytkownicy dzielą się między sobą doświadczeniem,
– Grupa rekrutacyjna – Użytkownicy poszukują pracy,
– Grupa sprzedażowa – Użytkownicy promują i sprzedają swój produkt lub usługę.

Dodaj komentarz