jak pisać artykuły sponsorowane

Wskazówki jak pisać artykuły sponsorowane

Czy zauważyłeś, że coraz trudniej jest dotrzeć do grupy docelowej? Podczas gdy tradycyjne reklamy internetowe nadal mają swoje miejsce, konsumenci zauważają rosnącą liczbę reklam i coraz częściej uciekają się do programów blokujących reklamy. Więc jak się przebić? Być może nadszedł czas, aby rozważyć sponsorowane treści — wykonane właściwie.

Co to są treści sponsorowane?

jak pisać artykuły sponsorowane dobrze?

Treść sponsorowana to forma pisemna, wizualna czy dźwiękowa. Jej publikacja jest płatna. Często jest oznaczona jako „sponsorowany przez” lub podobnie i jest produkowany przez firmę, która go sponsoruje lub w połączeniu z nią. Ten model reklamy nie jest nowy; magazyny używały go od lat. Warto dowiedzieć się jak pisać artykuły sponsorowane, ponieważ oczekuje się, że w nadchodzących latach zapotrzebowanie biznesu na przestrzeń artykułów sponsorowanych gwałtownie wzrośnie

Kilka podpowiedzi jak pisać artykuły sponsorowane

Dobrym zabiegiem w przypadku treści sponsorowanych przez markę jest wykorzystanie doświadczenia i historii z perspektywy pierwszej osoby. O ile nie jest to właściwe, podziel się swoją historią, a nie cudzą. Tworząc treści dla marki, podobnie jak większość treści na blogu, posty powinny być wystarczająco długie, aby oferować istotny wgląd i informacje, a jednocześnie wystarczająco krótkie, aby przyciągnąć uwagę czytelnika, odpowiednie będą wpisy między 200-600 słów. Jak pisać artykuły sponsorowane? Posty na blogu zawierające obrazy, grafikę, zdjęcia lub filmy są o wiele bardziej wciągające niż posty, które ich nie zawierają. Gdy posty są uzupełnione bogatymi obrazami lub multimediami, czytelnicy pozostają dłużejna danej witrynie i chętniej udostępniają post na innych platformach społecznościowych.

Dodaj komentarz