Czy zauważyłeś, że coraz trudniej jest dotrzeć do grupy docelowej? Podczas gdy tradycyjne reklamy internetowe nadal mają swoje miejsce, konsumenci zauważają rosnącą liczbę reklam i coraz częściej uciekają się do programów blokujących reklamy. Więc jak się przebić? Być może nadszedł czas, aby rozważyć sponsorowane treści — wykonane właściwie.
Co to są treści sponsorowane?
Treść sponsorowana to forma pisemna, wizualna czy dźwiękowa. Jej publikacja jest płatna. Często jest oznaczona jako „sponsorowany przez” lub podobnie i jest produkowany przez firmę, która go sponsoruje lub w połączeniu z nią. Ten model reklamy nie jest nowy; magazyny używały go od lat. Warto dowiedzieć się jak pisać artykuły sponsorowane, ponieważ oczekuje się, że w nadchodzących latach zapotrzebowanie biznesu na przestrzeń artykułów sponsorowanych gwałtownie wzrośnie
Kilka podpowiedzi jak pisać artykuły sponsorowane
Dobrym zabiegiem w przypadku treści sponsorowanych przez markę jest wykorzystanie doświadczenia i historii z perspektywy pierwszej osoby. O ile nie jest to właściwe, podziel się swoją historią, a nie cudzą. Tworząc treści dla marki, podobnie jak większość treści na blogu, posty powinny być wystarczająco długie, aby oferować istotny wgląd i informacje, a jednocześnie wystarczająco krótkie, aby przyciągnąć uwagę czytelnika, odpowiednie będą wpisy między 200-600 słów. Jak pisać artykuły sponsorowane? Posty na blogu zawierające obrazy, grafikę, zdjęcia lub filmy są o wiele bardziej wciągające niż posty, które ich nie zawierają. Gdy posty są uzupełnione bogatymi obrazami lub multimediami, czytelnicy pozostają dłużejna danej witrynie i chętniej udostępniają post na innych platformach społecznościowych.