Prowadzenie działań marketingowych na platformach społecznościowych to coraz częściej stosowana praktyka wśród wielu firm. Obecność milionów użytkowników, którzy każdego dnia z nich korzystają, powodują, iż jest to świetny sposób na promowanie swoich usług oraz zwiększanie świadomości marki. Podobnie jest także na platformie LinkedIn, która jest platformą biznesową. Social Selling to praktyka, która jest tam coraz bardziej popularna, dzięki czemu firmy mogą powiększać swoje zasięgi i zdobywać nowych klientów.
Na czym polega ta praktyka?
Jest to rodzaj promowania swojej działalności na platformie LinkedIn, która zrzesza wiele marek i przedsiębiorców z całego świata. Social Selling to promowanie swoich usług i prowadzenie sprzedaży za pomocą aktywności na tym portalu. Poprzez aktywne dodawanie zawartości oraz poszerzanie swojej sieci kontaktów, budujemy zarówno wizerunek marki jak i zwiększamy jej świadomość wśród wielu osób, które w przyszłości mogą być skłonne do skorzystania z naszej oferty. Dzięki tworzeniu wartościowych treści algorytmy mogą pokazywać je częściej na tablicach użytkowników, co także zwiększy ogólną widoczność twojej strony. Pomocny tutaj także może być Social Selling Index, czyli darmowe narzędzie od LinkedIn, które wskazuje potencjał sprzedażowy.
Social Selling — gdzie znaleźć więcej informacji
Jeśli prowadzisz konto swojej firmy na LinkedIn, Social Selling może być kluczem do zwiększenia sprzedaży. Wejdź na stronę Scislak i dowiedz się znacznie więcej o tej metodzie sprzedaży.