Smycze reklamowe jako skuteczna reklama firmy

Rozkręcając swój biznes, otwierając firmę, wiemy już na początku, że od zalążka trzeba reklamować ją aby ktoś w ogóle o niej usłyszał, oraz, że nie wszystko da się załatwić mówiąc potocznie „pocztą pantoflową”. Szukamy rozwiązań w internecie, czytamy artykuły, książki, słuchamy podcastów oraz porad specjalistów od marketingu.

Ale zanim rozszerzymy swoją działalność możemy mieć niewielki budżet. Otóż jest kilka pomysłów na reklamę, która zamknie się w niewielkim nakładzie finansowym. Obecnie gadżety reklamowe uznawane są za jedne z najskuteczniejszych form promocji firmy. Korzystać z nich może każda firma, bo są niedrogie. Można powiedzieć, że gadżety reklamowe to podstawa. Jednym z rozwiązań są drobne upominki, lub ulotki, a także smycze reklamowe.

Smycze z logo jako nośnik reklamy

Wydawać by się mogło, ze smycz z logo firmy, to zwykły nic nie znaczący gadżet. Okazuje się, że może on być niezwykle skuteczny, ponieważ istotą smyczy jest to, że towarzyszy nam ona w codziennych czynnościach.

smycze reklamowy

Samo rozdawanie takich gadżetów w dużych ilościach skutkuje rozprzestrzenieniem się loga firmy i oswojeniem się z nim, zostanie ono zapamiętane. Zainteresuje potencjalnego klienta. Dzięki takiej smyczy marka firmy jest obecna w życiu klienta każdego dnia, klient przyzwyczaja się do niej, następnie przy najbliższej możliwej okazji, lub w trakcie zakupów, wybierze markę, którą już zna. Ponieważ kolory i logo firmy będzie dla niego rozpoznawalne i zapamiętane.

Zalety smyczy z nadrukiem

Wiadomo nie od dziś, że reklama jest dźwignią handlu. Jeśli chcemy zaistnieć na rynku, sprzedać jakiś towar, lub produkujemy coś, to bardzo istotne jest, by klient się o nas dowiedział. Dlatego dużą zaletą smyczy reklamowych jest to, że docierają one do dużej liczby odbiorców. Można je rozdawać osobom nawet nie związanym z branżą, a i tak istnieje duże prawdopodobieństwo, że potencjalny klient o nas usłyszy. Dodatkowo, są one niedrogie w wykonaniu.

Nawet niewielki budżet na początek wystarczy do produkcji smyczy z nadrukiem. Ponad to dużym plusem tego gadżetu jest to, że obecnie technologia pozwala na dowolny nadruk na smyczy. Nadruk jest też wysokiej jakości i najczęściej może być również wielokolorowy, tak więc można skorzystać również z możliwości stworzenia własnego projektu i umieszczenia go na smyczy reklamowej.

Bardzo dobrze byłoby, gdyby to było logo firmy, ponieważ bardzo ważne jest, by firma była kojarzona z danym znakiem szczególnym, którym jest właśnie logo. Kolejną zaletą jest to, że jest długowieczna i praktyczna.

Czy warto zainwestować w smycz z nadrukiem

Odpowiedź na to pytanie jest tylko jedna- oczywiście, że tak. Ponieważ oprócz szeroko rozwiniętych działań reklamowych, warto zdecydować się jeszcze na inne drobniejsze rozwiązania. Smycz może być wręczona tym osobom, które mogą być istotne dla firmy, ale również nie związane z branżą, a więc jest to gadżet dla każdego. Tego rodzaju forma reklamy może być skuteczna i dawać zadowalające efekty.

Dodaj komentarz