Dlaczego treści na stronie firmowej są ważne?
Wydawać by się mogło, że strona internetowa danej firmy, marki czy przedsiębiorstwa powinna głównie informować potencjalnego klienta, współpracownika czy też inwestora o usłudze lub produkcie jaki dana firma oferuje w ramach swojej działalności. Niemniej jendak w czasach mocno rozwiniętego marketingu online umieszczanie na oficjalnej stronie firmy jedynie informacji ściśle dotyczących działalności firmy, nie pozowli nam na efektywne prowadzenie marketingu internetowego. W tym celu musimy wyposażyć naszą stronę w dobrej jakości content. Na co warto zwrócić uwagę? Na przykład na prowadzenie bloga firmowego, tworzenie opisów kategorii produktowych oraz opisy produktów w sklepie internetowym.
Opisy produktów w sklepie internetowym – czy to istotna kwestia?
Jeżeli zdecydujemy się na opisy produktów w sklepie internetowym, zwróćmy uwagę na to by opisy te nie były kopiowane z innych stron czy to producentów czy dystrybutorów. Warto stworzyć unikatowy content, który generować będzie ruch na naszej stronie a jednocześnie zainteresuje klientów, którzy zastanawiają się nad zakupem a danej usługi czy produktu. Co więcej, w przypadku w którym zainwestować chcemy w pozycjonowanie czy też działania SEO unikalna treść w opisach produktowych i usługowych jest podstawą dobrze działających kampanii SEO. Jeśli nie masz w swoim zespole osoby, której mógłbyś zlecić prowadzenie takowych działań, skorzystaj z usług firmy zewnętrznej, która zleci stworzenie opisów i innych treści na stronę doświadczonemy copywriterowi.