Lato zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim wielogodzinne spotkania z rodziną czy przyjaciółmi przy grillu. To czas zabawy, odpoczynku i regeneracji. Dlatego producenci zastanawiają się jak powinna wyglądać oferta na sezon grillowy? W sklepach możemy znaleźć stoiska i wydzielone miejsca, gdzie można znaleźć tematyczne produkty. Jednak jak powinny one wygadać , aby przykuwać wzrok kupujących?
Oferta na sezon grillowy – jak ją przygotować?
W sklepach warto zwrócić uwagę na to, ze dane produkty nie są rozmieszczone przypadkowo. Przy kasie często możemy znaleźć drobne produkty, takie jak baterie, gumy, cukierki. To sposób na to, aby sprzedać dane produkty. Przy kasie klient często podejmuje spontaniczne decyzje. Dlatego warto umieścić interesujące produkty w zasięgu jego wzroku. Jak powinna wyglądać oferta na sezon grillowy? Przede wszystkim powinna ona być usytuowana w jednym widocznym miejscu. Klient, który chce kupić zestaw grillowy i najpotrzebniejsze rzeczy powinien je znaleźć w 1 miejscu!
Dobra oferta na sezon grillowy, czyli jaka?
Reklama dźwignię handlu. I nic w tym dziwnego. Warto zatem promować swoje produkty zwłaszcza w sezonie. Każda oferta na sezon grillowy powinna być skompletowana i prezentować najważniejsze produkty. Doskonale sprawdzi się cross-merchandising, który polega na stworzeniu ekspozycji tematycznej. Asortyment grillowy to produkty, które są kupowane przez klientów impulsowo. Dlatego warto je zaprezentować w widocznym miejscu, które będzie np. po drodze do kasy. Właściwie przygotowana oferta będzie skutkować wyższą sprzedażą.