Marketing obejmuje szeroki zakres działań związanych z promocją, w tym zarówno ukierunkowany marketing, taki jak kampanie reklamowe w e-mailach lub telewizji, jak i promocje w sklepach, jak ekspozycje towarów i dystrybucja ulotek. Marketing w punkcie sprzedaży, czyli reklama POS to bardziej konkretna forma promocji w przestrzeni sklepowej lub kampania marketingowa, która ma miejsce w momencie zawarcia transakcji, w celu zwiększenia liczby zakupów. Reklama w punktach sprzedaży wykorzystuje różne materiały marketingowe do promowania marki, produktu lub usługi, niezależnie od branży.
Reklama POS co to?
A więc POS to skrót od Point of Sale Marketing, jest to rodzaj kampanii marketingowej w sklepie, która może być wykorzystana w skuteczny sposób do tak zwanej dosprzedaży i zwiększenia wydatków na wizytę w środowisku detalicznym. Podczas gdy merchandising zazwyczaj odnosi się do fizycznej prezentacji towarów w sklepie, marketing obejmuje szerszy zakres działań, związanych z promocją produktu, marki lub usługi. Materiały Pos w reklamie, w punkcie sprzedaży mogą obejmować plakaty, ekspozytory okienne, markowe stojaki wystawowe, szyldy na półki, a nawet naklejki na podłogę, przedstawiające Twoje, aktualne kluczowe promocje i kampanie.
5 podstawowych pomysłów na materiały POS w reklamie
Korzystaj z kompleksowych oznakowań POS w całej firmie, w tym na ekspozycjach ściennych, blatach, w stojakach podłogowych, w oknach, a nawet nad głową w znakach wiszących, które mogą być świetne do odnajdywania drogi. Zapewnienie spójności zarówno w drukowanej grafice, jak i w stylu uchwytu plakatowego wzmocni Twoją markę i poprawi wizerunek. Inne materiały POS w reklamie to cyfrowe ekrany reklamowe, wystawy ulotek czy znaki na chodniku.