Remarketing, znany również jako retargeting, to taktyka marketingu cyfrowego, która umożliwia markom wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili witrynę marki. Reklamy remarketingowe mogą znacznie zwiększyć łączną liczbę konwersji w witrynie dzięki kierowaniu na odpowiednich poprzednich użytkowników.
Marketing online i jego możliwości
98% odwiedzających stronę www, opuści Twoją witrynę bez dokonania zakupu. Jak działa remarketing? Daje Ci możliwość przekształcenia tych osób w klientów, kontynuując kontakt z nimi w internecie i mediach społecznościowych za pomocą niestandardowych reklam displayowych. Reklamy są dopasowane do ich preferencji, pokazując produkty, którymi mogą być zainteresowani, co zwiększa szanse sprzedaży. Badania wskazują, że reklamy remarketingowe prowadzą do 70% wyższych współczynników konwersji w porównaniu z innymi reklamami.
Dowiedz się jak działa remarketing
Wszystko, co musisz zrobić, to umieścić tag JavaScript w stopce swojej witryny. Reszta dzieje się automatycznie Ten mały fragment kodu będzie śledzić osoby, które odwiedzają Twoją witrynę, umieszczając w ich przeglądarkach anonimowe pliki cookie. Jeśli nie do końca rozumiesz jak działa remarketing i w jaki sposób z niego skorzystać prowadząc biznes, możesz w tym zakresie skorzystać z wiedzy i doświadczenia agencji marketingowych i ich zespołów. Pomogą Cie nie tylko w tej kwestii związanej z marketingiem online ale również w innych, które mogą realnie zwiększyć zainteresowanie produktami, które oferujesz czy też usługami. Sprawdź stronę Roxx Media oraz ich bloga, by uzyskać więcej informacji!