Idzie nowe! Wraz z nim – wiele pytań i relatywne mało odpowiedzi. Jeśli szukasz konkretnych informacji na temat tego, jak będzie wyglądał świat w 2030 roku, koniecznie zapoznaj się z przewidywaniami, które zebrałam właśnie dla Ciebie! Na celownik biorę wszelkie informacje ze świata marketingu, automatyzacji i IT. Czas ucieka, więc przejdźmy do najważniejszego!
Po pierwsze – marketing sensoryczny
Marketing sensoryczny określany szerzej internetem sensorycznym, to takie rozwiązanie, które łączy w sobie marketing, reklamę i promocję. Podobne rozwiązanie polegało będzie na kierowaniu bezpośredniego komunikatu dla naszego odbiorcy, które okaże się w pełni spersonalizowane i dostosowane do wcześniejszych wyborów konsumenckich. Jak będzie wyglądał świat w 2030 roku? – Będzie wypełniony treściami przygotowanymi specjalnie dla nas, tj. takimi, które zostały sprzężone z wcześniejszymi zapytaniami konsumenta, jego lokalizacją i czynnikami demograficznymi. W tych działaniach ogromną rolę będzie odgrywała sztuczna inteligencja.
Jak będzie wyglądał świat w 2030 roku – rozwiązania smart
Zaawansowanie technologiczne zaimplementowane zostanie również do innych dziedzin życia codziennego. Innowacyjne rozwiązania zagoszczą w branży odzieżowej. Począwszy od ubioru sportowego, gdzie specjalnie umieszczone chipy poinformują o temperaturze i wilgotności ciała, by szybko zapewnić komfort uprawiającym sport. Świat w 2030 roku szykuje się również na innowacje wprowadzane do sklepowych przymierzalni. Własnie tam zamieszczane będą inteligentne lustra skanujące, które błyskawicznie zbadają sylwetkę i zaproponują pełną stylizację dostosowaną do Twoich potrzeb.